Sunday 22 May 2016

Dhikr al-Ma'arik (Remembrance of Battles) ذكر المعارك

ذكـــر الــمــعــارك وطــاريـهـا يـسـلـينــي :: تحـيي ضمـيرٍ شـكـى تـغريــب الأوطـانــي
'Remembrance of battles and the time they come to my mind' makes me be amused (or be consoled) and gives a life to my innermost that suffered from exile from homelands.
جب بھی معرکوں کا تذکرہ ہوتا ہے یا میرا ذہن ان کی طرف جاتاہے تو میں مسحور ہوجاتا ہوں :: یہ تذکرہ میرے اندر ایک نئی روح پھونک دیتاہے جو جلاوطنی کی وجہ سے کمزور ہوچکا ہے


مـلــيـت عــيـش الــونـا والــهـم طـاويـنــي :: مـلــيـت مـــر الـحــيــاة و ذل الأزمــانـــي
I am tired of living in depression while the sorrow makes me contort, I am tired of hardships of life and affronts in this time
میں ذلت کی زندگی سے تنگ آچکا ہوں جبکہ غموں نے مجھے دکھی کیا ہے :: میں اس ذلت کی زندگی سے بیزار ہوچکا ہوں اور مزاحمت کرناچاہتا ہوں

………………….­…*****—–*****………………….­…

إلـيا مــتـى والــعـدى حـربــه عـلـى دينــي ! :: كــلـن يــجـمــع جـنـود الــكـفـر ولـهـانــي
How long will the enemies fight my Deen? .... All of them are gathering the soldiers of Kuffur "infatuatedly"
آخر کب تک دشمن میرے دین سے لڑتے رہیں گے! سب کے سب کفر کے سپاہیوں کو جوش وخروش سے جمع کررہےہیں

يا خـوي مـا حلى حـياض الموت ضامينــي :: إلــيــا وردنــا وظـلـه طـيــبٍ هــانـــي
Oh brother, "troughs" of death are so nice, I am thirsty... When we go to drink under pleasant shade
اےبھائی! موت کے پیالے بہت ہی دلکش ہیں :: میں پیاساہوں کہ کب ہم بھی جاکراس خوشگوار چھاؤں میں پیئں گے

………………….­…*****—–*****………………….­…

قــل لـلــمــنـايـا بــكــف الـمـر رويـنــي :: تـلـقــى فــتىً لـلــمـعـالــي يـا وثـب دانــي
Tell the deaths to water me in hands of hardships... I will be the guy of dignity that will jump to close to it (to death)
موت کے پیالے کو کہہ دوکہ مجھے بھی غموں کے ہاتھ سے پانی کی طرح قبول کرلے :: میں عزت دار بندہ ہوں جو خود کود کر اس کے قریب ہوجائے گا

بالـكـف مـصـحـف ورشـاشـي يـسـلـيــنــي :: سـيـف الـبـطـوله إليا من صلت بـإيـمـانــي
In my hand there will be Quran and my submachine gun will be entertaining ...the sword of bravery is shining by my Emaan
میرے ہاتھ میں قرآن ہوگا اور میرا سب مشین گن اس کی نصرت کررہاہوگا :: جبکہ عزت کی تلوار میرے ایمان کے نور سے چمک رہی ہوگی


Source المصدر : http://almugherat.blogspot.de/

No comments:

Post a Comment